Hoe GROSC het overzicht bewaart met Yoobi CRM

GROSC levert hoogwaardige en betrouwbare communicatiesystemen op plekken waar dat van levensbelang is. In oktober 2018 maakten zij de keuze om met Yoobi CRM te gaan werken. Léon Ruigrok, directeur bij GROSC, vertelt over zijn ervaringen. 



GROSC levert hoogwaardige en betrouwbare communicatiesystemen op plekken waar dat van levensbelang is. In oktober 2018 maakten zij de keuze om met Yoobi CRM te gaan werken. Léon Ruigrok, directeur bij GROSC, vertelt over zijn ervaringen. 

Blind vertrouwen & volwassen worden
Blind vertrouwen is waar de dienstverlening van GROSC volledig op rust. Dit is ook nodig in de sectoren waar zij opereren. Hun telecommunicatiesystemen worden volop gebruikt in meldkamers en control rooms. De laatste jaren maken zij een enorme groei door. Niet alleen in omvang van het bedrijf, maar zeer zeker ook wat betreft volwassenheid. 


De wens voor CRM Software
Toen Léon in 2018 als directeur bij GROSC aan de slag ging ontstond bij hem al snel de wens om processen als facturatie, verkoop en CRM te automatiseren. Doordat het aantal klanten exponentieel toe nam was het noodzaak om de administratie in betere banen te leiden. Waar GROSC voorheen prima uit de voeten kon met een Excel-administratie was dit niet langer het geval. 



De zoektocht naar CRM Software
Natuurlijk raadpleegde hij Google in zijn zoektocht naar CRM Software. Via deze zoektocht kwam hij uit bij Yoobi. Een voor hem toen nog onbekende naam. Maar omdat Léon zich vooral richtte op de mogelijkheden van koppelingen een serieuze kandidaat. Na een afspraak met Yoobi’s accountmanager en het inrichten van een testaccount was de keuze snel gemaakt en 3 maanden na de zoektocht werd er al actief met Yoobi gewerkt.

Veel mogelijkheden

Voor GROSC zijn de vele mogelijkheden binnen Yoobi CRM erg fijn. Sinds kort werkt GROSC met de module ‘vrije velden’. Hierin kunnen zij op klantniveau specifieke informatie kwijt zoals bijvoorbeeld het betaalgedrag van klanten. 

Ook gebruiken zij sinds kort de offertemodule van het CRM-pakket. Met een kleine aanpassing is dit een goede manier om gebruikersovereenkomsten goed te kunnen verwerken. 

Verbeteringen in de software
In het afgelopen jaar is er nogal wat veranderd in Yoobi CRM. Op de vraag hoe ze dit bij GROSC ervaren komt een duidelijk antwoord

“Door de verandering in de diverse schermen en menustructuren heb ik nu nog sneller volledig inzicht in mijn gehele bedrijf” 

Flexibele software, uitstekende service

Léon benadrukt dat Yoobi haar slogan ‘Flexibele software, uitstekende service’ waar maakt. Wanneer hij met vragen zit krijgt hij veelal binnen een dag een inhoudelijk antwoord. Ook vindt hij het fijn dat er altijd de mogelijkheid is om in gesprek te gaan over de ontwikkeling van de software. 

Zo mist hij eigenlijk een inkoopmodule. Als dit gerealiseerd kan worden dan zou echt álles volledig in Yoobi geautomatiseerd zijn. Er wordt momenteel dan ook gekeken of en welke mogelijkheden hiervoor zijn. Kortom, de samenwerking met Yoobi is erg fijn. 


 

  • Gepubliceerd op:
    02-07-2020
  • Gemaakt door:
    Margot Jonker
  • Bijgewerkt op:
    28-07-2020
  • Tag:
    CRM,klantcase
  • Delen:
    Delen