Overzichtelijke klantkaart

De klantkaart in Yoobi is speciaal ontworpen  voor Yoobi CRM. De kern van deze klantkaart is dat alle relevante informatie op 1 beeldscherm aanwezig is. Zo krijgt u een compleet beeld van de klant, met 1 klik.

De klantkaart heeft bovenin de belangrijkste gegevens voor u in beeld gebracht. Door deze gegevens te scannen, ziet u direct wat de financiële status van deze relatie is. Deze 'blokken' worden gevuld met informatie die Yoobi uit de verschillende modules haalt. De invulling is dus afhankelijk van de modules die u afneemt en de informatie die u invoert.

 

De gele balk toont een notitie bij deze relatie. Zo kunt u snel uw collega's inlichten over bijzonderheden bij deze relatie
Bij een relatie worden nagenoeg alle acties en bewerkingen bijgehouden. Hiermee verkrijgt u inzicht in de bewerkingen die zijn gedaan bij een klant en/of prospect.

 

  • geboekte uren deze maand (hoeveel uur hebben medewekers deze maand op alle projecten van deze klant geregistreerd)
  • openstaande facturen én orders van de klant
  • alle geregistreerde verkopen tot nu toe
  • de status en categorie waartoe deze kant behoort
Start Proef Account
Probeer Nu 41 Dagen!
of Plan een Demo